niedziela, 28 lipca 2013

Fit Gif - łydki, uda i pośladki czyli mix ćwiczeń na nogi

Hey

Przedstawiam kilka ćwiczeń z fit gif. Skierowane są dla osób początkujących lub średniozaawansowanych, czyli również dla mnie.  Jak wiadomo wiecie, że Tumblr stały się popularniejsze i tam są mnóstwo ruchome obrazki świetnie pokazujące jak wykonywać ćwiczenia. Są dużo lepsze od samych obrazków z niejasnymi opisami bądź filmikami które trzeba oglądać po parę razy. Dzisiaj wrzucam mix gifów i obrazków na których znajdziecie ćwiczenia na uda, łydki i pośladki - bardzo często o nie pytacie. 





Mam nadzieję, że Wam przypadnie do gustu i będziecie częściej ćwiczyć. Powodzenia! :)

4 komentarze:

  1. O wow :) jakbym zrobiła te wszystkie ćwiczenia w takiej ilości powtórzeń to na drugi dzień bym chyba nogą nie ruszyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz codziennie ćwiczyć jw. Wystarczy kilka razy w tyg. :)

      Usuń
  2. A ja od dłuższego czasu ćwiczę na skakance i już widać efekty, ćwiczę ponad 5 tygodni, schudłam 3,4 kg! :-) ładnie nie ? kilka wskazówek --> http://www.diety.pl/odchudzanie-na-skakance/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najczęściej jeśli mam ochotę poćwiczyć korzystam z czegoś takiego jak Otwarte strefy aktywności. U mnie w mieście jest ich kilka więc nie ma problemu żeby się do nich dostać

    OdpowiedzUsuń