niedziela, 16 czerwca 2013

Pierwszy post.

Chciałabym serdecznie ogłosić ,że blog zostaje uroczyście otwarty.

O czym będzie? Będzie to blog o sporcie, rady i odżywianiu.
Czasem będę pisać notki o tym co jest najlepsze w tym sezonie i co polecam oraz o poradach na różne tematy.
Zastanawiam się również czy nie zacząć dodawać na bloga swoich poradach i dietach.
Jeszcze się zastanowię :). Szczerze to nad założeniem bloga zastanawiałam się chyba od początku czerwca ,a może i wcześniej.
W końcu podjęłam ostateczną decyzję.
Postanowiłam założyć jednak tego bloga.
Mam nadzieję ,że nie pożałuję tej decyzji i nie zamknę bloga po kilku miesiącach.


Kontakt.

Chciałabym wyznaczyć wam prosty i szybki sposób komunikowania się ze mną. Pomysły na posty? A może chcesz mi coś przekazać? Porozmawiać ze mną? Zapraszam nie pogryzę :).

Blogowy e-mail: bronkar@vp.pl

Jeżeli nie odpowiadam na e-mailu ponad 2 dni poinformuj mnie o tym na facebooku lub w komentarzu. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć.


Pozdrawiam tych co to czytają i mam nadzieję będą odwiedzać tego bloga częściej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz