poniedziałek, 24 czerwca 2013

Co to są sery farmerskie?

Ostatnio nie było mnie na blogu, ponieważ byłam poza domem. We wtorek 18 czerwca wyjechałam z moimi rodzicami do Gdańska, do mojej cioci Krysi. Zwiedzałam po Trójmieście:
19 (środa) czerwca: byłam na koncercie Bon Jovi, było niesamowite i tego nie da opisać. J
20 (czwartek) czerwca: byłam na mieście w Gdańsku
21 (piątek) czerwca: jechałam z moją mamą i tatą z pociągiem do Sopotu i poszliśmy na molo. J
22 (sobota) czerwca: w Gdyni na porcie
23 (niedziela) czerwca: wystawa psów w Gdyni
24 (poniedziałek) czerwca: powrót do domu

Na tym koniec przedstawiam pierwszy sklep z serami farmerskimi w Polsce tj. jedyny w Sopocie. Produkują sery kozie, krowie i owcze. Oczywiście też konfitury, oleje tłoczone na zimno, miody oraz najlepsze włoskie wina.


Co to są sery farmerskie?
Sery farmerskie albo jak kto woli sery zagrodowe produkowane są w rodzinnych gospodarstwach. To zupełnie coś innego niż produkowany na skalę przemysłową ser dostępny w sklepach spożywczych. Nasze sery to rękodzieło. Produkują je pasjonaci i z tej pasji m.in. bierze się wspaniały smak tych serów. Ser to skomplikowany, żywy organizm. Dojrzewa, ma swoje potrzeby, reaguje na odpowiednie traktowanie. Wymaga od serowara wiedzy o tym jak się z nim obchodzić.

Jeżeli jesteście zainteresowani, to mogę podać Wam adres oraz telefon.
Krzywy Domek 81-717 Sopot ul. Haffnera 6
telefon: +48 508 893 350, e-mail: sklep@serlanselot.com


Następnym wpisie będzie omawiał wszystko o serach kozich i inne.
Categories: , , ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz